Saturday, August 13, 2011

nak tulis lepas baca

salam ramadhan...

meh dgr ape aku nak merepek...meraban-teben...hehehe..

baru-baru nie aku gie interview (interview laggiikkk..haiyo)
aku sangat berharap aku dapat post tue, tp dalam berharap tue,
aku tepk gak tuk jangan berharap coz kalu tak dapat takut menonggeng plak...hahaha...
doakan aku dapat yek...nie last...dapatla...amin!

okla, sebenarnye kan aku terbace kat blog nie, dier kate dier dah menjadi dier semula,
sronok gak aku bace biler sesorang dah kembali ceria dan terlepas dari situasi yang tak menggembirakan diri sendiri...
janganla pakse diri kita tuk buat sesuatu yang kita tak mahu atau suka,
jangan biarkan orang lain merosakkan kebahagiaan diri kita,
we deserve to be happy, just fly high and keep on smiling!
don't let anyone tear it away...its yours...totally yours :)
aku pasti akan bahagia bila melihat kau bahagia,
buatpe bersama kalu kau tersiksa...usah paksa diri kau tuk menjadi bahgia padahal 'dalam', bapak sengsara...
kau baik...aku tidak...
kau pandai dan bijak..aku tidak...
kau pandai jaga diri...aku tidak...
jalan kau lurus...aku kelongkang...
perjalanan kau masih panjang...aku tidak...
kau berhak berbahagia...pastinya bukan dengan aku kerna aku tak pernah paham diri kau...(ye, aku masih simpan msg2 n email kau)
kau buat aku bahagia...aku buat kau sengsara...

hehe..part kedua tue macam berkongsila, takde kaitan ngan aku pon...(yekerr..? ahaks!)...hehe...aku just suka dengar orang epy...
aku pasti epy biler tengok org lain bahagia and tersenyum ceria :)
lagi satu bende yang aku suke tengok masa ramadhan nie is aku suke tgk pasangan baru kawin celebrate ramadhan same2..dem...*sumpah aku jeles...hahaha...

arini ramadhan yang ke-13, arini aku dapat lagi email...
seriusly aku emosi biler dapat email tue, tp aku perlu jawab, mesti...
aku nak dier clear...aku nak dier epy...aku nak tengok senyuman tue balik rather than asyik dengar kemurungan dier...
rindunye nak back to my last sem or final year kat uniten...time tu ader macam-macam...
(adoi..aku memang tak penah lepas dari mengingati memori...kn..kn..) <-- tuela aku...hehe...
tapi btol la...tahun tue, aku dapat macam2...suka...duka...sronok...nangis..tensen...sume ade...hehe...

sambil tulis nie layan lagu2 mariah carey, yang satu nie tajuk without you...memang kenela dengan mood...haha..

dulu aku ader 1 plan tau, tapi aku xbley crite ape plan tue...(sorie)...korang teka la yek...plan tue adalah samada "bulan sembilan" atau "3tahun lagi"...tapikan, skang nie..."bulan sembilan" dah gone..."3tahun lagi" pn dah gone...haiyo..sedey giler beb...tapi aku yakin, kalu btol niela recana dari DIA, ia pasti yang terbaik :)

dah panjang melebar nie tetibe dah mcm xde idea...aku pn tatau nk tulis ape nie...aku mrepek jer...busan!
ape pun...aku keliru nak kawin ngan sape..haha...tibe-tibe plak...xdela, memain jer...
enjoy life to the fullest and be happy...!

being quite doesn't mean i don't care,
being away doesn't mean i don't bother,
you will always be 'there'...it just that i don't know how to show it...

selamat berpuasa!

No comments:

Post a Comment