Sunday, March 21, 2010

nk ke xnk??

nk ke xnk la plaaaak..??

hurmm...pndpt dr kwn baik aku sorg nie, he said dat "if u want it, go n get it"...
btol gak ckp dier tue, kalu dh nk...dptkan la...ikutkn mmg la nk beb...sape xnk...hehehe...sape tolak tue mmg kufur nikmat kot...haha...

tp, pndangan aku dlm bab cinta nie, kt kene keraskn sket diri kt, ttpkn dlm diri...adakah dh smp ms tuk aku bercinta??kat situ la beza perlu&mahu....
kalu blom tibe msnye, tue yg cinta monyet bley jd gorila beb...becinta berthn2 mcm nk rak, tp...hala tuju xde...last2 kecewa...(kecewa tue pedih beb...hehe..)
bkn aku xtrime pndangan ko azrie, cume aku tkt blom tibe masenye, n cinta yg wujud tue sekadar mengikut peredaran keadaan sekeliling...end-up, elok2 kwn dh jd lwn...



tue yg buat aku dlm dilema tue...ters mcm ms dh tiba ms, tp...btol ker dh tiba...pape pn, kt tggu dan lihat la...usaha ttp diteruskn...tp result dier aku xsurela...sume atas 'dier' tuk menerima atau tolak...sumenye pn atas ketentuan DIA yg maha mengetahui aper yg terbaik tuk aku... :)

thankz azrie for ur opinion n nasihat (ader ker...hehe)

(tau2 jer aku check blog ko kn...haha..kantoi)

pape pn, jika benar dier milik ku, satukn la ati kami...jika bukan, tabahkn la ati nie dlm menerima ketentuan drNYA :) jika perpisahan jln yg terbaik buat kami, biarknla perpisahan itu berlaku selembut perkenalan kami...bkn aku memuji diri mu, cuma mengagumi ciptaan DIA...

nie cume pndpt aku...kalu slh tolon btolkn yek...

"rela dididik utk mndidik"

No comments:

Post a Comment